نوشته شده توسط : جعفر

 

  • عایق بودن در برابر گرما و سرما

  • صرفه جویی در انرژی

  • عایق صدا

  • به دلیل عدم تماس  دست مانع از شیوع بیماری های واگیر دار میشود

  • امکان استفاده با هر نوع معماری

  • کنترل رفت و امد

  • و …. .

 

درب اتوماتیک شیشه ای به چند دسته تقسیم میشود

 

  • درب اتوماتیک شیشه ای کشویی

  • درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

  • درب اتوماتیک شیشه ای منحنی

  • درب اتوماتیک شیشه ای مثلثی

  • اتوماتیک شیشه ای اتوبوسی

  • درب اتوماتیک شیشه ای گردان

  • درب اتوماتیک شیشه ای لولایی

  • درب اتوماتیک شیشه ای رادیولوژی

 

این درب ها علاوه بر برخورداری از ویژگی های درب اتوماتیک شیشه ای هر کدام دارای مزیت های دیگری نیز در نوع خود دارا میباشد . که این مقاله مجال سخن گفتن از ان نیست .

امروزه از درب اتوماتیک شیشه ای در بسیاری از مکان‌هایی مانند بیمارستان‌ها، فروشگاه‌ها، سازمان‌ها و ... که جزو بیشترین رفت‌وآمدهاست استفاده می‌شود. به عنوان نمونه می توان شرکت کیش سل پارس را نام برد. درخواست معماران و مدیران ارشد این بناها خواستار استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای هستند؛ زیرا استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای در ساختمان ها موجب استفاده راحت عموم از افراد جامعه می‌باشد، زیرا یکی از این موارد استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای، بهداشت افراد است. عدم وجود دستگیره در این درب‌ها تأثیر چشمگیری در جلوگیری از انتشار بیماری‌های واگیردار است.

از مزایای درب اتوماتیک شیشه ای می توان گفت:

  •  جلوگیری از اتلاف انرژی
  •  رعایت نظافت محیط به دلیل عدم برخورد افراد با شیشه 

انواع درب اتوماتیک شیشه ای

  1. درب اتوماتیک کشویی (Sliding Automatic Doors)
  2. درب اتوماتیک تلسکوپی (Telescopic Automatic Doors)
  3. درب اتوماتیک منحنی یا قوسی (Curved Automatic Doors)
  4. درب اتوماتیک تاشو یا اتوبوسی (Folding Automatic Doors)
  5. درب اتوماتیک دوار (Revolving Automatic Doors)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------/ 

تبلیغات میان متنی

درب شیشه ای چیست؟  یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند  را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنید.  تیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

تبلیغات میان متنی

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

درب اتوماتیک

درب به‌ عنوان قسمت اصلی و ارتباط دهنده یک ساختمان یا یک مکان همواره مورد توجه افراد بوده، به‌طوری‌ که از گذشته تا به امروز در روند شکل‌گیری و تحول آن تغییرهای فراوانی داشته. امروزه با پیشرفت در فنّاوری و کمک آن به زندگی جوامع بشری درب‌ها نیز شکل گذشته و قدیم به خود را از دست‌داده و با تکامل ساخت آن به‌صورت اتوماتیک درآمده است.

  • درب اتوماتیک به درب‌هایی گفته می‌شود که باز و بسته شدن آن به‌ صورت اتوماتیک و به‌ وسیله قطعات و ابزارهایی که بر روی درب سوار شده به اجرا درمی‌آید.
  • درب اتوماتیک در انواع مختلفی موجود است که بنا به نوع آن از اپراتور و قطعاتی خاصی استفاده می‌شود.
  • درب اتوماتیک به دلیل باز و بسته شدن اتوماتیک رفت‌وآمد از آن به سهولت و راحتی انجام می‌شود و این راحتی استفاده از درب اتوماتیک موجب شده که در بسیاری از مکان‌ها مورد استفاده عموم قرار بگیرد. درب اتوماتیک مدرن‌ترین نوآوری است که در آن قابلیت بالای عملکرد، امنیت، راحتی و طراحی یک اولویت است و به سمت اطمینان از این‌که راه‌حل‌های درب اتوماتیک هم تمرکز و هم‌چشم گیر بودن هر منطقه ورودی است، پیش می‌رود.
  • درب اتوماتیک موجود در رامادُر از بهترین قطعات و یراق‌آلات شکل‌گرفته، که دارای کیفیت بالا در کارکرد و عملکرد است که در تمام پروژه‌های اجرایی رضایت تمامی کارفرمایان را جلب نموده است.

قیمت موتور درب اتوماتیک شیشه ای

در اکثر موارد برای دستگاه‌های در بازکن اتوماتیک از موتورهای تک فاز استفاده می‌شود. این موتورهای درب اتوماتیک باید قابلیت چپ‌گرد راست‌گرد شدن داشته باشند؛ لذا از موتورهای تک فاز با دو سیم‌پیچ مشابه استفاده می‌شود که با سری قرار گرفتن یک خازن با هرکدام از سیم‌پیچ‌ها می‌توان جهت حرکت موتور را تغییر داد. معمولاً ۴ سیم از موتور خارج می‌شود که یک سیم به‌عنوان ارت و دوسیم دیگر به دو سر خازن وصل می‌گردند و یک سیم مشترک است.

قیمت موتور درب اتوماتیک شیشه‌ای نسبت به نوع موتور تعیین می‌گردد. تمام سیم‌های موتور در انتها به پایانه‌های مدار الکترونیکی وصل می‌شوند. این موتورها در توان‌های ۵۰ وات تا ۱۰۰۰ وات برای درب اتوماتیک مختلف از نظر اندازه و وزن مورد استفاده قرار می‌گیرد. تنها در مورد درب‌های دو لنگه از دو موتور استفاده می‌شود ولی در بقیه موارد یک موتور مورد استفاده قرار می‌گیرد. نکته‌ای که باید در مورد کار موتور توجه نمود این است که کار یکسره و مداوم موتور در این سیستم‌ها باعث داغ شدن موتور و آسیب دیدن آن می‌شود. لذا باید از باز و بسته کردن پشت سرهم درب بدون وقفه اجتناب کرد.

 

قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

مشخص شدن قیمت درب اتوماتیک شیشه ای  به عوامل زیر بستگی دارد:

  •  مدل های مختلف درب شیشه ای اتوماتیک بسته به برند اُپراتور مورد نظر (کشور و شرکت تولید کننده) دارد.
  •  نوع فریم شیشه های درب اتوماتیک، پهنای دهنه درب اتوماتیک و مواردی دیگر بر قیمت محصول تاثیر گذار است.
  •  ابعاد، میزان متراژ شیشه مورد استفاده، داشتن شکل ظاهری منتظم و یا منحنی قیمت درب اتوماتیک شما متغیر است.
  •  تغییر در ابعاد استاندارد درب اتوماتیک بر نوع موتور و میزان قدرت آن تأثیرگذار است.
  •  ایجاد طرح بر روی شیشه که می تواند طرح های متفاوت از جمله لوگوی تجاری شما را شامل می شود.
  •  رنگهای متنوع شیشه سکوریت نصب شده نیز به نوبه خود بر قیمت درب اتوماتیک شیشه ای تأثیرگذار است.

 

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

همچنین می توانید کرکره برقی و قیمت کرکره برقی  و پرده برقی را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم. هموطنان ایرانی همچنین می توانند انواع جک برقی و قیمت جک برقی را در سایت  قائم الکترونیک دنبال کنند.

تبلیغات میان متنی

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

قبل از اینکه طراحی سایتی را انجام دهید مواردی هست که باید به آنها توجه کنید.  ابعاد کسب و کار آنلاین و دیجیتال مارکتینگ تغییر و تحولات زیادی در چند سال گذشته داده است، یک وبسایت تنها معرف یک شرکت نیست بلکه می‌تواند به بازاری برای فروش محصولات تبدیل شود و خدماتی را برای کاربر ارائه دهد. در واقع داشتن یک وب سایت به تنهایی برای شما کفایت نخواهد کرد و وب سایتی می تواند بازدهی لازم را داشته باشد که بتواند بازدید مناسبی را به سمت خود هدایت کند و افراد به ماندن در آن سایت ترغیب شوند.
طراحی وبسایت یکی از موارد مهمی است که در ابتدا توجه کاربر را به خود جلب می‌کند، بنابراین طراحی باید جذاب، امروزی و به آسانی قابل هدایت (navigable) باشد. زمانی که کاربر برای مدت زمانی در وبسایت می‌ماند قابلیت‌ها و ویژگی‌های وبسایت را جستجو می‌کند. اگر استراتژی قبل از شروع طراحی وبسایت نداشته باشید به احتمال زیاد بسیاری از منابع و زمان خود را از دست خواهید داد. بنابراین به نکاتی قبل از طراحی وبسایت باید توجه کنید که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

  1. هدف وبسایت: هدف و قصد وبسایت باید برای شما و طراح روشن باشد تا بتوانید بر اساس آن برنامه‌ریزی کنید.
  2. هدف مخاطب و بازار: هر کسب و کار دارای ابزار و مخاطبان هدفی است. طراحی وبسایت باید س مجموعه‌ای از حس مشتری و هدفی که می‌خواهد کسب و کار داشته باشد را تشکیل دهد. آشنا شدن با مخاطبان باعث موفقیت بیشتر در کار شما می‌شود. بنابراین باید ظاهر و عملکرد وبسایت شما بر اسا نیازهای مشتریانتان باشد به این دلیل که وبسایت برای مخاطبانتان طراحی می‌شود نه شما.
  3. بازخورد کاربران: باید تصمیم بگیرید که آیا مایل به دریافت بازخورد (feedback) از کاربرانی که از وبسایت بازدید می‌کنند هستید. در صورت بله، طراحی وبسایت باید بر اساس آن انجام دهید.
  4. هزینه اجرای وبسایت: یک وبسایت نباید منابعی را تمام کند بلکه باید آن را تولید کند. شما باید هزینه اجرای وبسایت را قبل از شروع طراحی آن ارزیابی یا تعیین کنید. بنابراین باید ببینید در زمان راه‌اندازی یک وبسایت از آن چه می‌خواهید و بهترین کار مورد نیاز برای انجام آن چیست. 
  5. طراحی دوستانه با سئو: در طراحی وبسایت باید فاکتور سئو در نظر گرفته شود، به طوریکه کاربر بتواند به راحتی آن را در گوگل پیدا کند. سئو یک جنبه مهم بازاریابی وبسایت است و طراحی باید سئو دوستانه باشد. بنابراین برای نتیجه‌گیری بهتر در سئوسایت بهتر است از همان مراحل ابتدایی طراحی سایت این اصول را بر اساس الگوریتم‌های موتورهای جستجو برای سایت پیاده کرد. رعایت اصول سئو در این مرحله باعث راحتی کار در ادامه خواهد شد و بنابراین با هزینه کمتر نسبت به سایر سایت‌ها نتیجه بهتری دریافت خواهید کرد. وب با توجه به تیم قدرتمند سئوی خود، سایت‌های شما را بر اساس اصول سئو طراحی کرده و راه کسب نتایج بالا در موتورهای جستجو را برای مشتریان خود هموار می‌کند.
  6. انتخاب طراح: طراح انتخاب شده باید با دقت و ماهر باشد و به اندازه کافی خلاق باشد تا یک طراحی جذاب ارائه دهد. اگر شما خودتان طراحی وبسایت را انجام می‌دهید باید زمان کافی برای انجام این پروژه را داشته باشید در غیر اینصورت باید به طراح شایسته این کار را بسپارید. 
  7. ترسیم وایرفریم: با استفاده از وایرفریم می‌توانید نمای کلی از اجزای تشکیل دهنده سایت را نشان دهید. به عبارت دیگر وایرفریم چیدمان مختلف انواع تصاویر سایت و دیگر امکانات سایت است که پس از بررسی با نیازهای مشتری توسط طراح سایت رسم می‌شود. وایرفریم می‌تواند توسط نرم‌افزارهای مخصوص و یا در برگه‌ای سفید طراحی شود. ترسیم وایر فریم می‌تواند نیازهای مشتری را مشخص کند و بنابراین ایده‌های کمتر در زمان بهتر اجرا شود. اگر می‌خواهید از رقبای خود عقب نمانید و مشتریان خود را از دست ندهید باید وایرفریم را قبل از طراحی سایت ایجاد کنید. تیم طراحی سایت وب با بررسی دقیق نیازهای مشتریان، وایرفریم سایت مشتری را با تمامی امکانات و جزئیات کامل سایت ترسیم می‌کند تا طراح بتواند نکات مختلف را در آنها رعایت کند. 
  8. انتخاب یک هاستینگ وبسایت: فاکتورهای زیادی باید قبل از انتخاب سایت میزبانی وب (هاستینگ) در نظر گرفته شود که شامل پهنای باند ارائه شده، امنیت، فضا و هزینه است. همچنین ارائه کننده خدمات میزبانی وب باید دارای سرویس پشتیبانی کارامد باشد. 
  9. طراحی ریسپانسیو: طراحی وبسایت باید ریسپانسیو باشد تا با اندازه صفحه نمایش موبایل یا دستگاه‌های تبلت سازگاری داشته باشد. 
  10. ثبت نام دومین: نام دامنه‌ای که انتخاب می‌کنید باید یکی باشد تا در حافظه افراد بماند. این نام می‌تواند مرتبط با پیام نام تجاری شما باشد، به آسانی تلفظ شود و بنابراین افراد فورا نام دامنه را می‌توانند به خاطر بسپارند. هر زمان که یک نام تجاری را انتخاب می‌کنید اطمینان حاصل کنید که همراه با شناسایی نام تجاری باید بتوانید برای موتورهای جستجو بهینه کنید و به آسانی هجی (spell) شود تا بتواند وبسایت شما در بالای موتورهای جستجو قرار گیرد. ترافیک بیشتر به سمت سایت شما، تعداد بیشتری مشتریان را برای وبسایت شما فراهم می‌کند.
  11. اهداف حرفه‌ای، ساده و روشن طراح: در بالا اهمیت داشتن یک طراح حرفه‌ای وبسایت را برای طراحی سایت ذکر کردیم. طراح باید دارای اهداف روشنی در هنگام طراحی یک وبسایت مانند ایجاد یک طرح زیبا و جذاب در عین حال حرفه‌ای در تمام جهات باشد. جنبه‌های با کیفیت در طراحی وب شامل:
  • قابلیت هدایت (navigation)
  • قابل خواندن
  • قابل درک
  • جذاب

 این خوب است که دارای فلش‌ها و انیمیشن‌هایی بر روی وبسایت باشید اما باعث می‌شود توجه مشتری از نقطه اصلی تمرکز بر روی محصولات و محتوای شما منحرف شود. اگر بخواهید یک تجربه کاربری فراموش نشدنی برای مخاطبان خود داشته باشید نیاز دارید که مخاطب به محتوا و نام تجاری شما توجه کند. ضمنا در نظر داشته باشید که با توجه به گسترش استفاده از اینترنت از طریق گوشی های موبایل استفاده از انیمیشن و فرمتهای مانند فلش منسوخ شده است.

12. رنگ‌بندی سایت: افراد علاقه‌مند به رنگ‌ها هستند و این رنگ‌ها نقش حیاتی را در ایجاد یک اثر عالی بر روی افراد در زمان بازدید وبسایت دارند. رنگ‌ها دارای قدرت ایجاد انواع پاسخ‌های مختلف در انسان هستند که شامل شادی، لذت، آرامش، ناراحتی و غیره می‌شوند. بنابراین هنگامی که یک رنگ خاصی را برای طراحی وبسایت خود انتخاب می‌کنید مهم است که هماهنگ با داستان برند شما باشد و همچنین کمک می‌کند تا مخاطبان به آسانی با آن ارتباط برقرار کنند. موارد زیادی در هنگام انتخاب رنگ وجود دارد که باید در نظر بگیرید. به عنوان مثال استفاده از رنگ تیره بر روی پس زمینه روشن و بالعکس. رنگ صورتی می‌تواند گزینه‌ای برای وبسایت‌های مرتبط با محصولات کودک باشد؛ در حالیکه رنگ مشکی هرگز برای چنین وبسایت‌هایی خوشایند نیست. بنابراین در هنگام انتخاب رنگ بسیار مراقب باشید.

13. قابلیت هدایت سایت (Navigation): تجربه کاربر باید یکی از فاکتورهایی باشد که نیاز است در هنگام طراحی یک وبسایت در نظر گرفته شود. این مهم است که سایت شما به سهولت هدایت شود، به این دلیل که افراد نیاز دارند که از طریق آن پیمایش (scrolling) کنند. در طراحی وبسایت نحوه ارتباط صفحات و سیستم هدایت (Navigation) برای راهنمایی درست بازدیدکنندگان از وبسایت برای یافتن اطلاعات لازم، قابلیت ایندکس شدن در موتورهای جستجو و غیره بسیار مهم است. بنابراین اطمینان حاصل کنید که هدایت سایت شما برای بازدیدکنندگان تان قابل قبول خواهد بود. نقشه‌های سایت باعث آسان شدن هدایت (Navigation) از طریق سایت می‌شود و همچنین یکی از راه‌های توصیه شده برای خزش (crawling) راحت در موتورهای جستجو است. 

14.زمان بارگذاری سایت: نیاز دارید که وبسایت خود را طوری طراحی کنید که سرعت بارگذاری سایت کاهش یابد. یکی از روش‌های مطمئن برای کاهش سرعت وبسایت، کاهش تعداد صفحاتی است که به خوبی عمل نمی‌کنند و مورد دیگری که می‌توانید انجام دهید حذف تمام عناصر اضافی مانند تصاویر و ویدئوهایی است که زمان زیادی را برای بارگذاری می‌برند. 

15. قابلیت استفاده یا تجربه کاربر: قابلیت استفاده (Usability) یک وبسایت یکی از فاکتورهایی است که تعیین می‌کند چه زمانی کاربر بر روی سایت شما می‌ماند. تست قابلیت استفاده وبسایت فاکتوری است که باید قبل از طراحی وبسایت برای تعیین میزان اثرگذاری سایت بر کاربر مشخص شود. بسیاری از موارد مانند توضیحات و خصوصیات محصولات باید ارائه شود تا خوانده بتواند در هر زمان آنها را بیابد. وبسایت‌هایی که بهترین تجربه کاربر را فراهم می‌کنند توسط مردم و به همان اندازه در موتورهای جستجو دوست داشتنی هستند.

16. سازگاری با مرورگرهای مختلف: کاربران از مرورگرهای مختلف مانند کروم، فایرفاکس، اپرا، سافاری و بسیاری از مرورگرهای دیگر استفاده می‌کنند. اطمینان حاصل کنید که بارگذاری سایت شما از طریق این مرورگرها امکان پذیر است و بنابراین سازگاری و قابل دسترس بودن از طریق این مرورگرها مهم است. بنابراین طراحی سایت تنها برای یک مرورگر نباید باشد بلکه باید بر روی مرورگرهای مختلف سازگار باشد. 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

تبلیغات میان متنی

درب شیشه ای چیست؟ا   یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند  را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنیدتیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

تبلیغات میان متنی

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

همچنین می توانید کرکره برقی و قیمت کرکره برقی را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم.

تبلیغات میان متنی

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

17. یکپارچگی رسانه‌های اجتماعی مهم است: ادغام یا یکپارچه سازی رسانه‌های اجتماعی به اندازه بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو مهم است.  بسیاری از افراد در سایت‌های رسانه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند، بنابراین لازم است در طراحی وبساتی خود آنها را در نظر بگیرید. این فرصت طلایی ارتباط با افراد که برای شما بسیار مهم است از دست ندهید. همچنین می‌توانید با فعالیت در شبکه‌های اجتماعی محبوبیت خود را بین کاربران افزایش دهید و با این روش مخاطبان به شما اعتماد می‌کنند و محصولات را به دیگران پیشنهاد می‌دهند. 

18. کد امنیتی کپچا (Captcha): کد تصویری امنیتی (Captcha) در پایان فرم‌های تماس خود قرار دهید. این کدها کمک به صرفه‌جویی در زمان شما می‌شوند. این کدها تضمین می‌کنند که تنها افراد فرم‌ها را پر کنند و هیچ ماشینی در این فرایند نقش نداشته باشد. برخی صاحبان سایت‌ها از دخالت رباتیک شکایت می‌کنند به این دلیل که از این کدهای کپچا استفاده نکرده‌اند.

19. محتوا پادشاه است: محتوا یکی از فاکتورهایی است که موتورهای جستجو و افراد را به سمت سایت شما می‌کشاند. بنابراین یکی از مهمترین فاکتورهایی است که نیاز دارید در زمان طراحی سایت خود در نظر بگیرید. نویسنده باید دانش خوبی از روند بازار موجود برای کسب و کار شما داشته باشد و سپس تمام جزئیات را با هر آنچه که مخاطبان نیاز دارند به آنها ارائه کند. بنابراین با تولید محتوای ارزشمند به مشتریان خود احترام گذاشته‌اید و همچنین اطمینان پیدا می‌کنید موتورهای جستجو گر بهترین جستجو را در وب سایت شما انجام می دهند. محتوای با کیفیت در یک وبسایت در دراز مدت باعث تولید درآمد بیشتر برای شما می‌شود.

20. Call To Action : صفحات فرود شما نیاز دارند که یک Call To Action قوی داشته باشند. در سایت‌هایی که از این تکنیک استفاده کردند از کاربر خود می‌خواهند فرم یا چیزی را پر کنند و آن را برای مدیر سایت ارسال نمایند، بنابراین استفاده از این تکنیک باعث می‌شود که دوباره کاربر را با ترفندهایی به سایتشان هدایت کنند. Call To Action افراد را به شما نزدیک‌تر می‌کند و آنها می‌دانند که می‌توانند به شما دسترسی داشته باشند. در زمان طراحی Call To Action فاکتورهای خاصی است که باید در نظر بگیرید. برای مثال رنگ و محتوا فاکتورهایی هستند که در زمان طراحی Call To Action باید در نظر بگیرید. بهتر است از این تکنیک در اول سایت و در محلی که بیشتر در چشم کاربر است استفاده کنید.

منابعی برای مطالع بیشتر در زمینه سئو و بهینه سازی سایت

 


:: بازدید از این مطلب : 301
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

موردی که در بین حفظ کردن وبسایت، ایجاد و دنبال کردن رسانه‌های اجتماعی، هدف قرار دادن مخاطبان در تبلیغات آنلاین و تقریبا هر تیم دیجیتال تاکتیکی دیگر که امروزه استفاده می‌شود، مشترک است محتوا است. محتوا یک جنبه اساسی از کمپین‌های بازاریابی است به این دلیل که باعث انتقال پیام به مشتریان می‌شود. هر بازاریاب دیجیتال می‌داند محتوا تنها کلید موفقیت نیست اما می‌تواند موجب درگیری مخاطبان با شما ‌شود. نکاتی را در ادامه برای افزایش درگیر کردن کاربر با محتوا ذکر می‌کنیم.

درگیر کردن کاربر با محتوا

1- بدانید که برای چه کسانی می‌نویسید و چگونه می‌توانید به آنها کمک کنید
شناختن مخاطبان هدف خود برای افزایش تعامل و یا درگیری کاربران بسیار مهم است. وبسایت یا وبلاگ شما دارای هدفی برای خوانندگان است، بنابراین اطلاعاتی ارائه دهید که می‌تواند برای حل مشکلات شان به آنها کمک کند. بهترین راه برای شناختن مخاطبان خود ایجاد شخصیت‌های بازارایابی است. این ابزار اجازه می‌دهد که شما بیبینید خوانندگان‌تان:

  • تعدادشان (Values) چقدر است
  • آنها چه کسانی هستند
  • کجا کار می‌کنند
  • علایق آنها
  • و اطلاعات آماری (demographic information) دیگر

دانستنن این واقعیت‌ها به شما اجازه می‌دهد پاسخ‌های مورد نیاز آنها را بنویسید. بنابراین شناسایی مخاطبان هدف و دستیابی درک کامل از آنها موجب می‌شود بیابید که دقیقا آنها چه نوع محتوایی را مطالبه می‌کنند. در نتیجه تولید این محتوا به معنای «سود» و جذب مشتریان کانونی است.

 


2- تجربه کاربری (User Experience) ایجاد کنید تا خوانندگان تمایل به برگشت داشته باشند
خوانندگان شما زمانی با محتوای شما درگیر خواهند شد که برای آنها مفید باشد؛ بخشی از این دلیل به علت داشتن یک تجربه خوب بر روی وبسایت‌تان است. به نوبه خود تجربه کاربری یک فاکتور بزرگ در ایجاد محتوای عملی است. با توجه به تحقیقی که توسط یک از افراد کارشناس انجام شده، 88% از مشتریان آنلاین تمایل کمی برای برگشت به وبسایت پس از یک تجربه بد داشتند. چه چیزی باعث ایجاد یک تجربه بد می‌شود؟

  • داشتن اسکرول (scroll) بی‌وقفه یا مداوم 
  • ایجاد محتوایی که ارتباط کمی با مخاطب دارد

اما تجربه خوب کاربر بدان معناست که خواننده بر روی صفحات وبسایت به مدت طولانی بماند و دوباره در آینده بخواهد برگردد. سعی کنید این نکات را برای افزایش تجربه کاربری صفحات خود به کار برید:

  • تبلیغاتی که هیچ کمکی به ترافیک وبسایت یا ایجاد درآمد برای شما نمی‌کند را جایگزین کنید
  • وبسایت خود را زیبا و جذاب کنید (کمبود تصاویر می‌تواند باعث کم شدن تجربه کاربری شود)؛
  • مطمئن شوید که هدف وبسایت روشن است

3- محتوایی تولید کنید که افراد بخواهند آن را به اشتراک بگذارند
محتوای عالی قلب و روح وبسایت یا وبلاگ است اما تعریف محتوای باکیفیت چیست؟ در اینجا برخی از ویژگی‌های کلیدی محتوا که باید داشته باشد را ذکر می‌کنیم:

  • مطلبی منحصر به فرد نوشته شود
  • مطالب خود را عملی کنید (به عنوان مثال، آنها را وادار کنید که چیزی را که در مورد آنچه که آنها خوانده‌اند انجام دهند)؛
  • بهترین جواب‌ها را برای سؤالات ارائه دهید
  • در اطلاعات و آمارتان دقیق باشید
  • یک مطلب خوب بگویید و با سؤال از خوانندگان مطلب را تمام کنید
  • همیشه محتوای شما بروز باشد

بنابراین با اشتراک‌گذاری محتوا می‌توانید بازدید کننده بیشتری برای محتوای خود به ارمغان بیاورید.


4-  عناوین بسیار جذاب بسازید
نباید اهمیت عناوین را دست کم بگیرید. در نظر بگیرید عناوین خوانندگان را به مطلب شما می‌کشانند. با اطلاعات بسیار زیاد در دسترس موجود در اینترنت، رقابت برای توجه مخاطبانتان شدید است. بر اساس مطالعات انجام شده ترافیک می‌تواند به اندازه 500% بر اساس عناوینی که استفاده می‌کنید نوسان داشته باشد. به طور کلی سعی کنید عنوان در عینی که کوتاه باشد دارای قدرت جاذبه باشد و همین چند کلمه انتخابی برای عنوان محتوای کامل را توضیح دهد.


5-  مقدمه‌های جذاب و یا کنجکاوانه ایجاد کنید
هر کلمه از مقدمه شما باید مخاطبان را به خواندن بیشتر مطلب ترغیب کند. مقدمه باید قلاب بزرگی باشد که خواننده را در خود بکشد. نوشته باید طوری باشد تا خواننده حس نکند وقت خود را از دست می‌دهد و بنابراین برای او ارزش خواندن داشته باشد. نوشتن مقدمه جذاب دارای شباهت زیادی به انتخاب عنوان است و عامل کلیدی در هر دو ایجاد کنجکوی است. مقدمه باید طوری باشد که اتکا به خود باشد و در عین حال از پاراگرافی به پاراگراف بعدی در جریان باشد و طوری نوشته شود که محتوای متن را فاش نکند اما در کلمات آن نهفته باشد و مخاطب را به خواندن ادامه ترغیب کند.


6- سؤال کنید
می‌توانید برای جذاب‌تر شدن وبسایت یا وبلاگ خود، سؤالاتی از خوانندگان بپرسید. این سؤالات می‌تواند علائق فردی خوانندگان، هدف آنان از کار در شرکت‌شان و یا نظر آنها در مورد روند شرکت و یا محیط کاریشان باشد؛ همچنین می‌توانید از آنان بخواهید تصاویر جالب در مورد فعالیت خود را به اشتراک بگذارند. در پایان هر مطلب می‌توانید از خوانندگان در بخش نظرات بخواهید مطلبی که در آینده می‌خواهند در مورد آن بیشتر بدانند را با شما در میان بگذارند تا انتشار دهید.


7- به نظرات پاسخ دهید
یکی از بهترین روش‌ها برای تعامل با خوانندگان پاسخ به نظرات آنهاست. ممکن است پاسخ به ایمیل خوانندگان خود دهید اما پاسخ به نظرات خوانندگان هم مهم است. این کار کمک می‌کند تا خوانندگان وفادار بیشتری بیابید به این دلیل که خوانندگان شما متوجه می‌شوند شنیده می‌شوند و به آنها ارزش داده می‌شود. 


8- روی وبلاگ های دیگر در مورد فعالیت خود کامنت بگذارید
بسیار مهم است که با وبلاگ‌های دیگر در مورد کار خود تعامل داشته باشید. به این ترتیب می‌توانید شهرتی با مخاطبان آنها ایجاد کنید. 


9- مطالب خود را ارتقا دهید
رقیبان زیادی برای نمایش محتوا بر روی اینترنت وجود دارند. یکی از بهترین روش‌ها برای رقابت با انبوهی دیگر از تولید کنندگان محتوا، ارتقای محتواست. روش‌های متعددی برای انجام این کار وجود دارد اما رویکردها ممکن است بر اساس سایت یا برند متفاوت باشد. محتوای عالی بدون بازاریابی محتوای خوب بی معنی است. منابع زیادی وجود دارد که اطلاعاتی را در مورد چگونگی بازاریابی محتوا ارائه می‌کنند. با استفاده از بازاریابی محتوا می‌توان محتوای رایگان ارزشمندی را تولید و به اشتراک گذاشت تا مخاطبانی را جذب کنید و سپس با ارائه چشم‌اندازی به مخاطبان و به واسطه روش‌هایی توسط بازاریابی محتوا آنان را به مشتری سودآور تبدیل کنید.


10- مطمئن شوید که پست شما از نظر تصویری جذاب است
تصاویر، فونت‌ها و رنگ‌ها شاخص‌های تعامل یا درگیری (engagement) در وبسایت یا وبلاگتان هستند. مطمئن شوید که همه تصاویر چشم نواز هستند. فونت‌ها واضح هستند و خواندن آنها راحت است (هیچ چیز خسته‌کننده‌تر از آن نیست که فونتی به دلیل کوچکی آن به سختی خوانده شود). باید وبسایت یا وبلاگ با رنگ‌ها زنده باشد اما نه به حدی که چشم را اذیت کند. ترفندی که برخی‌ استفاده می‌کنند اضافه کردن یک تصویر بزرگ ابتدای هر صفحه است به طوریکه افراد نیاز خواهند داشت به منظور خواندن محتوا آن را به پایین اسکرول (scroll) کنند. این اولین تعامل با محتوای شماست و زمانی که افراد تحت تأثیر قرار گرفتند شروع به درگیر شدن و یا جذب شدن به محتوا می‌شوند.


11- استراتژی در مورد Calls to Action داشته باشید
Calls to Action (CTA’s) برای عملکرد محتوای شما مهم است؛ اما آنها باید در جای صحیحی به منظور موفقیت قرار داده شوند. دکمه‌های CTA باید قابل مشاهده باشد و به آسانی توجه بینندگان را جلب کند در حالیکه هرگز به آنها این احساس را ندهد در محاصره تبلیغات قرار گرفته‌اند. بنابراین با چند Calls to Action ساده می‌توان باعث افزایش درگیری مخاطب با محتوا در صورت استفاده صحیح شد. به عنوان مثال ممکن است خواننده به طور مستقیم بر روی مقاله شما کامنت بگذارد، در لیست ایمیل شما عضو شود، یا حتی از طریق رسانه‌های اجتماعی با شما در تعامل باشد. بنابراین هر Calls to Action باید مرتبط با محتوا باشد و باید در موقعیت درستی قرار گیرد.


12- سرعت سایت و سازگاری با موبایل
نباید افراد منتظر بمانند تا صفحه بارگذاری شود. بنابراین باید مواردی را برای کمک به سرعت بخشیدن به زمان بارگذاری سایت خود انجام دهید. این بدان معناست که به طور دوره‌ای تست بارگذاری انجام دهید، پلاگین‌های غیر قابل استفاده را حذف کنید و مطمئن شوید تصاویر به اندازه‌ای بزرگ است که مورد نیاز هستند. بررسی کنید که تعامل شما (مدت زمان مشاهده صفحه برای مثال شاخص خوبی از درگیری یا تعامل است) بر روی موبایل پایین‌تر از دسکتاپ نباشد؛ اگر این چنین است وبسایت 100% با موبایل بهینه نشده است. بنابراین فاکتور موبایل را دست کم نگیرید، به این دلیل که بیشتر افراد محتوا را بر روی موبایل خود می‌خوانند بنابراین این شانس برای افزاایش درگیری یا تعامل با محتوای خود را از دست ندهید. 

منابعی برای مطالعه بیشتر در زمینه سئو و بهینه سازی سایت

https://seo-webmaster.blogsky.com/

https://seoweb5.blogsky.com/

https://seowebdesigner2.blogsky.com/

https://seowebmaster5.blogsky.com/

https://seokar9.blogsky.com/

https://seowebmaster66.blogsky.com/

https://seowebkaran1.blogsky.com/

https://seowebmaster3.blogsky.com/

https://seowebkar6.blogsky.com/

https://seo-webdesigner.blogsky.com/

 

 



:: بازدید از این مطلب : 674
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

 

http://111.12.162.34/UserProfile/tabid/57/userId/13487153/Default.aspx      
http://118cr.com/home.php?mod=space&uid=221565&do=profile&from=space      
http://192.243.101.79/smf/index.php?action=profile;u=371779      
http://216.250.104.34/home.php?mod=space&uid=218559&do=profile&from=space      
http://221.131.71.138/a/home.php?mod=space&uid=3033539&do=profile&from=space      
http://46.32.240.43/highlandsupport.co.uk/index.php?title=User:TeresaWisewould      
http://67dy.cn/home.php?mod=space&uid=789931&do=profile&from=space      
http://aitaofuwu.com/comment/html/?173866.html      
http://allspoke.com/library/AnniyCollierrq      
http://amindo.freehostia.com/mediawiki-1.11.1/index.php?title=Usu%C3%A1rio:ShanelRackley      
http://anli.lhxh.cn/comment/html/?53883.html      
http://bbs.daye520.cn/home.php?mod=space&uid=1909374&do=profile&from=space      
http://bbs.hygame.cc/home.php?mod=space&uid=15619283&do=profile&from=space      
http://bbs.iliferobot.cn/home.php?mod=space&uid=2660726&do=profile      
http://bbs.koubeikc.com/home.php?mod=space&uid=968340&do=profile&from=space      
http://bbs.shushang.com/home.php?mod=space&uid=2213684&do=profile&from=space      
http://bbs.weizancms.com/home.php?mod=space&uid=2525042&do=profile&from=space      
http://bbs.yuhedata.com/space-uid-1868032.html      
http://bbs.zhichiwangluo.com/home.php?mod=space&uid=1126806&do=profile&from=space      
http://blog.21mould.net/home.php?mod=space&uid=2563619&do=profile      
http://btc357.com/forum/profile.php?id=1641956      
http://bumidatar.org/home.php?mod=space&uid=1070832&do=profile&from=space      
http://caiyuu.com/comment/html/?288970.html      
http://calsquash.com/wiki/index.php?title=User:KrisDevaney3646      
http://cdqths.com/comment/html/?16173.html      
http://cellofamily.com/comment/html/?70260.html      
http://cnxklm.com/home.php?mod=space&uid=3965229&do=profile      
http://congnghexe.net/auto/profile.php?id=982818      
http://diyiluoli.com/home.php?mod=space&uid=675013&do=profile&from=space      
http://dm67.co/comment/html/?493480.html      
http://duckart168.com/home.php?mod=space&uid=845415&do=profile&from=space      
http://farri.webhop.net/home.php?mod=space&uid=873122&do=profile&from=space      
http://fp0753.com/comment/html/?19164.html      
http://fuyuancj.com/comment/html/?135482.html      
http://game24h.co/forum/profile.php?id=1083132      
http://health.esitcal.com/home.php?mod=space&uid=350400&do=profile&from=space      
http://hhzpcx.com/comment/html/?321487.html      
http://hiaspac.com/index.php?title=User:ChongUjn787      
http://hnkf1.com/comment/html/?27424.html      
http://home.math.snu.ac.kr/bbs_309/3045353      
http://ipph.net/member.asp?action=view&memName=NildaBillings984      
http://jigongjianzhu.com/home.php?mod=space&uid=556821&do=profile&from=space      
http://jndefeng.com/comment/html/?59133.html      
http://jnvcw.cn/home.php?mod=space&uid=648630&do=profile&from=space      
http://kiehlmann.co.uk/User:MauraThiele905      
http://mamasonice.com/home.php?mod=space&uid=431486&do=profile      
http://mcdonogh35archive.com/index.php?title=User:LDYHarris75      
http://pinta.vip/home.php?mod=space&uid=1433129&do=profile&from=space      
http://qingsuwo.top/comment/html/?280071.html      
http://qytjwl.com/home.php?mod=space&uid=202675&do=profile&from=space      
http://ranseti.org/comment/html/?18207.html      
http://rbetcy.com/comment/html/?330967.html      
http://recursos.isfodosu.edu.do/wiki/index.php?title=Usuario:EdwardHackett9      
http://shejicloud.com/home.php?mod=space&uid=97136&do=profile&from=space      
http://sm0912.com/home.php?mod=space&uid=1206280&do=profile&from=space      
http://suiningbest.com/home.php?mod=space&uid=450975&do=profile&from=space      
http://teddybearmindsupport.com/index.php?title=User:AmberFarrelly6      
http://thzw.xyz/home.php?mod=space&uid=1586000&do=profile&from=space      
http://tnlg.nl/profile.php?id=16238      
http://unpop.net/blog/member.asp?action=view&memName=ElinorTengan5710133      
http://unpop.org/blog/member.asp?action=view&memName=ForrestLush297695      
http://waifuzhu.com/home.php?mod=space&uid=1297111&do=profile&from=space      
http://webniwa.com/home.php?mod=space&uid=2297109&do=profile      
http://wiki.techwo.org/wiki/Usuario:LeolaBowker41      
http://wuchuangshuiguang.com/comment/html/?306635.html      
http://www.0158hm.com/comment/html/?459250.html      
http://www.0912666.com/discuz/home.php?mod=space&uid=3170246&do=profile&from=space      
http://www.444it.com/home.php?mod=space&uid=1026898&do=profile&from=space      
http://www.52laoshao.com/home.php?mod=space&uid=663625&do=profile&from=space      
http://www.999125.com/home.php?mod=space&uid=76839&do=profile&from=space      
http://www.bl85888.com/home.php?mod=space&uid=485983&do=profile&from=space      
http://www.builtgame.com/profile/albertha095      
http://www.byzbw.com/comment/html/?585924.html      
http://www.ccwin.cn/space-uid-3133843.html
http://www.cdlxjy.cn/home.php?mod=space&uid=676901&do=profile&from=space
http://www.cnookr.cn/comment/html/?192988.html
http://www.corporacioneg.com/UserProfile/tabid/43/UserID/9210228/Default.aspx
http://www.damoitxueyuan.com/home.php?mod=space&uid=372608&do=profile&from=space
http://www.diyahz.com/home.php?mod=space&uid=194303&do=profile&from=space
http://www.dm67.xyz/comment/html/?239761.html
http://www.fastenbegleitung.com/node/1725684
http://www.fndtech.com/bbs/home.php?mod=space&uid=160314&do=profile&from=space
http://www.friddy.cn/member.asp?action=view&memName=FlorFunnell63775403      
http://www.ganleba.com/comment/html/?15621.html      
http://www.goonnails.com/wiki/index.php?title=User:Robin78T00823785      
http://www.haozhou.ah.cn/home.php?mod=space&uid=342323&do=profile&from=space      
http://www.hengte.club/comment/html/?328616.html      
http://www.hyprn.com/comment/html/?272684.html      
http://www.isexsex.com/space-uid-335308.html      
http://www.jatlb.com/comment/html/?49072.html      
http://www.jctcfw.cn/home.php?mod=space&uid=2424645&do=profile&from=space      
http://www.jiadianol.com/bbs/home.php?mod=space&uid=3634362&do=profile&from=space      
http://www.lezaixin.com/home.php?mod=space&uid=855158&do=profile&from=space      
http://www.longzhulipin.com/comment/html/?65390.html      
http://www.mengjiangnanspa.com/comment/html/?17392.html      
http://www.oy688.com/comment/html/?478262.html      
http://www.qiuzhijie.com/blog/member.asp?action=view&memName=Agustin48795153727317      
http://www.renyao.cn/blog/member.asp?action=view&memName=DessieZ26764370      
http://www.sanbazhu.net/home.php?mod=space&uid=822697&do=profile&from=space      
http://www.sanmulink.com/home.php?mod=space&uid=200199&do=profile&from=space      
http://www.siceng.com/home.php?mod=space&uid=946455&do=profile&from=space      
http://www.spedux.com/index.php/User:MagdaCrowley09      
http://www.swscm.com/member.asp?action=view&memName=VictoriaDuigan70      
http://www.sygk100.cn/space-uid-1346887.html      
http://www.trifit-tu.cz/%D8%AF%D8%B1%D8%A8-%D8%B4%DB%8C%D8%B4%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%B1%D8%A8-%D8%A7%D8%AA%D9%88%D9%85%D8%A7%D8%AA%DB%8C%DA%A9      
http://www.txexla.fraserphysics.com/index.php?title=User:BevR77103713      
http://www.whg-development.com/UserProfile/tabid/61/userId/1026019/Default.aspx      
http://www.wiki-peps.fr/mediawiki/index.php/Utilisateur:LulaCalabrese68      
http://www.wnypba361online.org/fluxbb/profile.php?id=290744      
http://www.wuzhishan.hn.cn/home.php?mod=space&uid=2046803&do=profile&from=space      
http://www.xiqiao.org/92u/member.asp?action=view&memName=AlphonsoVallery7086      
http://www.xn--9qvn6icxlumhhin.store/comment/html/?30164.html      
http://www.xn--fiqy4bf9at5kvsjoyw.com/comment/html/?53889.html      
http://www.yamiao.monster/home.php?mod=space&uid=1261239&do=profile&from=space      
http://www.yingbaguoji.com/home.php?mod=space&uid=972223&do=profile&from=space      
http://www.yzzwny.com/comment/html/?26921.html      
http://www.zerobyw4.com/home.php?mod=space&uid=1980245&do=profile&from=space      
http://www.zhangsirui.com/member.asp?action=view&memName=GiaTellez48143913969      
http://xinyue1992.com/comment/html/?23920.html      
http://xn--72c7calxf3czac9hd8gra.com/home.php?mod=space&uid=6157162&do=profile&from=space      
http://xn--cd1a692c.xn--ypsv87i.cc/home.php?mod=space&uid=2493459&do=profile&from=space      
http://xn--kwrx2h.xn--1-eu0b88a.com/home.php?mod=space&uid=41954&do=profile&from=space      
http://yangsanhao.com/comment/html/?160645.html
http://yyzsschool.com.13430.m8849.cn/member.asp?action=view&memName=MilfordB95537396516
https://1bankir.ru/user/KOJMaryann/
https://39.105.47.72/bbs/upload/home.php?mod=space&uid=181297&do=profile&from=space
https://80.26.155.59/mediawiki/index.php/Usuario:DomingoSingleton
https://bbs.joyorders.com/home.php?mod=space&uid=892659&do=profile&from=space
https://blakesector.scumvv.ca/index.php?title=User:NFYLilla60127104
https://bong88agent.com/forum/profile.php?id=1088116
https://brainclubs.com/user/HalinaBunch/
https://btcoinz.com/forum/profile.php?id=1235794
https://coralisland.wiki/index.php?title=User:HueyClancy084
https://daybuy.tw/space-uid-1525126.html
https://e-learnwiki.com/index.php/Benutzer:CTJWinnie48451
https://empty3.one/blogs/demoniakmachine.com/wikilibre//index.php?title=Utilisateur:SheritaStricklan
https://gamez-torrent.com/user/MariAllan8/
https://goappreciation.com/groups/%d8%af%d8%b1%d8%a8-%d8%b4%db%8c%d8%b4%d9%87-%d8%a7%db%8c-%d8%af%d8%b1%d8%a8-%d8%a7%d8%aa%d9%88%d9%85%d8%a7%d8%aa%db%8c%da%a9/
https://gto5767.com/home.php?mod=space&uid=213333&do=profile&from=space
https://ibbs.uu.cc/home.php?mod=space&uid=1232928&do=profile&from=space
https://info-lhon.de/%D8%AF%D8%B1%D8%A8-%D8%B4%DB%8C%D8%B4%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%B1%D8%A8-%D8%A7%D8%AA%D9%88%D9%85%D8%A7%D8%AA%DB%8C%DA%A9
https://k88pro.com/k8/profile.php?id=1319039
https://keo888.com/tile/profile.php?id=214935
https://maleescortsbangkok.com/author/linneanava6/
https://nzdma.com/home.php?mod=space&uid=2887792&do=profile&from=space
https://online.jhcsc.edu.ph/wiki/index.php/User:MagdaPedroza91
https://qs4l2e.cn/home.php?mod=space&uid=605999&do=profile&from=space
https://referencement.sur-google.com/profile.php?id=175783
https://sdk.rethinkrobotics.com/intera/User:PKRAracely
https://seamusic.cn/member.asp?action=view&memName=LeliaDurgin8126912
https://snoopyro.com/home.php?mod=space&uid=56110&do=profile&from=space
https://space.mypep.cn/home.php?mod=space&uid=7928883&do=profile
https://thecbdwiki.com/index.php?title=User:OUKBroderick
https://uoco7.com/home.php?mod=space&uid=441545&do=profile&from=space
https://vw88bet.com/forum/profile.php?id=1301320
https://worldcup072018.com/worldcup/profile.php?id=916905
https://www.25hour.cn/space-uid-3910139.html
https://www.2xfd.com/home.php?mod=space&uid=1464118&do=profile
https://www.365carpet.com/home.php?mod=space&uid=1034119&do=profile&from=space
https://www.aia.community/wiki/en/index.php?title=User:KristyRhoden457
https://www.bjltbs.com/home.php?mod=space&uid=553459&do=profile&from=space
https://www.blancomakerspace.org/wiki/index.php?title=User:AntoniettaRvr
https://www.ddgbr.com/home.php?mod=space&uid=253300&do=profile
https://www.dek24sideline.com/home.php?mod=space&uid=8458997&do=profile&from=space
https://www.fpvwiki.club/index.php?title=User:SethE3730635
https://www.hotrodders.com/tw/index.php/User:ChristenIlx
https://www.ipinno.com/home.php?mod=space&uid=357916&do=profile&from=space
https://www.meiritoucai.cn/home.php?mod=space&uid=470466&do=profile&from=space
https://www.northamptonapl.org/search?search_api_views_fulltext=http%3A%2F%2Fgem-cctv.ir
https://www.qpt114.com/home.php?mod=space&uid=88695&do=profile&from=space
https://www.sniper.ng/user/profile/271416
https://www.toprender.com/home.php?mod=space&uid=552605&do=profile
https://www.trade21forum.com/index.php?action=profile;u=181947
https://www.vdvod.com/home.php?mod=space&uid=1530708&do=profile&from=space
https://www.voicehearing.net/profile.php?id=11035
https://www.von-oppen.com/wiki/Benutzer:Charlotte4866
https://www.vuwsynbio.club/wiki/index.php?title=User:KathleneGrimm
https://www.wvodesigns.com/wiki/index.php?title=User:HomerBirdsong6
https://www.xn--lo8h1i.ws/vth/User:GarrettDabney27
https://www.xysctb.com/home.php?mod=space&uid=380124&do=profile&from=space
https://www.y1024.org/home.php?mod=space&uid=1099887&do=profile&from=space
http://120.116.38.11/dis/home.php?mod=space&uid=3304967&do=profile&from=space
http://46.32.240.43/highlandsupport.co.uk/index.php?title=User:HansParr8920
http://allspoke.com/library/BrigidaehHindmarshmw
http://amindo.freehostia.com/mediawiki-1.11.1/index.php?title=Usu%C3%A1rio:NidiaLetcher3
http://calsquash.com/wiki/index.php?title=User:BaileyFeng002
http://dm67.cn/comment/html/?360754.html
http://ipph.net/member.asp?action=view&memName=RonnieWitt63676534
http://itdm.pixsell.com.my/profile.php?id=646066
http://kiehlmann.co.uk/User:HelenaBarrios
http://mcdonogh35archive.com/index.php?title=User:KristinaX65
http://swapstyle2.coeus-solutions.de/forum/profile.php?id=4310315
http://teddybearmindsupport.com/index.php?title=User:ViolaDawe424
http://unpop.org/blog/member.asp?action=view&memName=TeganWalkom219998
http://www.fastenbegleitung.com/node/1760437
http://www.hyprn.com/comment/html/?275567.html
http://www.iruby.net/blog/member.asp?action=view&memName=TamikaSennitt7316971
http://www.junkycraft.fluctis.com/profile.php?id=1016691
http://www.maoyouhe.com/home.php?mod=space&uid=1141457&do=profile
http://www.qiuzhijie.com/Blog/member.asp?action=view&memName=ClementSigmon153
http://www.sigvc.org/why/blog/member.asp?action=view&memName=SkyeCarrillo274052
http://www.trifit-tu.cz/%D8%AF%D8%B1%D8%A8-%D8%B4%DB%8C%D8%B4%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%B1%D8%A8-%D8%A7%D8%AA%D9%88%D9%85%D8%A7%D8%AA%DB%8C%DA%A9-0
http://www.whg-development.com/UserProfile/tabid/61/userId/1050348/Default.aspx
http://www.wiki-peps.fr/mediawiki/index.php/Utilisateur:MorganTazewell
http://www.xn--fiqy4bf9at5kvsjoyw.com/comment/html/?54569.html
http://www.zhangsirui.com/member.asp?action=view&memName=SXKFausto58329257
https://e-learnwiki.com/index.php/Benutzer:MilanSykes
https://frontendevelop.com/profile.php?id=19452
https://sdk.rethinkrobotics.com/intera/User:ZenaidaTitus776
https://www.aia.community/wiki/en/index.php?title=User:LouisaMcNamara1
https://www.blancomakerspace.org/wiki/index.php?title=User:KelvinTrinidad7
https://www.hotrodders.com/tw/index.php/User:JustineJ17
https://www.northamptonapl.org/search?search_api_views_fulltext=http%3A%2F%2Fgem-cctv.ir
https://www.xn--lo8h1i.ws/vth/User:LashawndaConside


:: بازدید از این مطلب : 907
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 بهمن 1398 | نظرات ()

صفحه قبل 1 ... 8 9 10 11 12 ... 13 صفحه بعد